يـڪ باراטּ نـم نـم ...


♥خــــــ ـــــدای عشـــــ ــــق♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 בلم


يـڪ ڪوچـﮧ یِ بــُـטּ بست میخـۅآهَـב

ۅ يـڪ باراטּ نـم نـم


ۅ يـڪ "خُــــــבآ"


ڪﮧ ڪمـے بآهـم راه بـــرۅیـم

هميــטּ


نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت20:16---28 مهر 1392
هرچه پیش آمد ، هر اتفاقی افتاد ، فراموش نکن که دوستت داشته ام ، که دوستت دارم و هیچ کس ، هیچ کجا ، هیچ وقت نمی تواند گرمایی که تو به لحظه هایم بخشیدی را تکرار کند . . .

پدرام
ساعت11:57---27 مهر 1392
سلام امیر جون
خوبی داداش گلم
من ی روم جدید دیگه وا کردم ک فیلتر نمیخواد .. تو هم بیا
شاداب چــت
منتظرتم دوست من
راستی بـ یونس اینام بگو بیان


D
ساعت17:38---22 مهر 1392
گاه دلتنگ میشوم دلتنگتر از همه ی دلتنگی ها گوشه ای مینشینم وحسرتها را میشمارم باخت هارا و صدای شکست هارا من کدام قلب راشکستم وکدام خواهش را نشنیدم و به کدام دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگ توام؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ جمعه 19 مهر 1392برچسب:, ساعت 20:28 بـ ه قـلمـ ԹʍɿՐ ʍԹɧԺɿ



طراح : صـ♥ـدفــ